fredag 25 september 2009

Bytesaffärer...

Flera stycken har hört av sig och velat hoppa på Pocket & Prassel 3.0 eller Pocket & Pyssel - men när det väl har dragit igång går det inte att klämma in fler utan att ställa till trassel. Så jag klämmer inte in fler. Men till alla er som undrar: Det blir ett engångsbyte strax innan jul, någon slags repris på Julklappspåse Large. Då är man varmt välkommen! ;-)

Sen förutsätter jag att allt går som det ska med de pågående bytena. Så länge jag inte hör något ifrån någon, så tänker jag att alla har fått sitt första paket. Mejla om det är något märkligt, så kickar jag den hemliga bokvännen i baken lite grann!

Man kan gärna snurra runt lite hos de deltagande bloggarna (länkar finns att nå via min högermarginal!) för att få se vad andra har hittat i sina brev. Det kan inspirera lite, kanske? Men glöm för all del inte bort att hålla koll på din bokväns tycke & smak. Det varierar ju väldeliga! Somliga vill bli överraskade med precis vad som helst och lägger sitt öde helt i den hemliga bokvännens händer - medan andra är väldigt säkra på vad de tycker om och inte tycker om.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att en stor fördel med den här bytesgrejen (förutom att man får en överraskning då) är att man hittat nya bloggar att läsa!

    SvaraRadera