lördag 12 september 2009

Grabbar med gitarrer...

Jag vet inte om det är tv4 som visar fler sådana än förr, eller om det är fler sådana som söker nu - men jag tycker att det är många grabbar med gitarr i år! Kan ju också ha att göra med att man inte fick ha instrument med sig de första åren - men i alla fall. Här är ännu en grabb med gitarr, en riktigt charmig en:



Jag gillar att han säger att han ska vara mer sig själv än något annat! Det lär vinna i längden även om det kanske inte leder till vinst i just Idol, med tanke på den tuffa konkurrensen.

För den som har missat alla veckans program, kan man se alla fyra i ett svep under söndagseftermiddagen. ;-)

3 kommentarer:

  1. Och han spelade också så SNYGGT på sin gitarr till skillnad från alla dem som bara slår. Ett komp som var helt skilt från originalet men sååå fint!

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag kvar här en lång stund lyssnandes på dina Idol-klipp. Jag hade missat första programmet och de godbitarna. Jag är också lite kluven till programmet när juryn är för elak med sådana som har dålig självinsikt, men kan ändå inte låta bli att se på det...

    SvaraRadera
  3. Sitter här i Indien och kan inte se Idol. Tack för alla klipp du lägger ut.

    SvaraRadera