torsdag 10 september 2009

Hallelujah moment och Blåsningen...

Ett migränanfall var på väg att sätta stopp för planerna att se Idol igår kväll, men lyckligtvis räddade några piller och en halvtimmes sömn kvällen! ;-)

Till att börja med måste jag bara visa grabbarna som lurade brallorna av juryn. Eller, kanske inte hela juryn. Andreas Carlsson hade nog en känsla av att allt inte var alldeles äkta. Hemma i soffan satt vi också och kände på oss att det var något skumt... Lyckligtvis!



Fullt förståeligt att Laila Bagge tyckte sig behöva en chokladboll efter det där! ;-)

Strax därefter dök det upp en kille som serverade en skön version av Hallelujah. Jag föll verkligen för rösten, men håller med om ögonen - det kan vara en sån detalj som avgör om man blir berörd eller inte.



Förutom att titta på Idol, gör jag faktiskt annat också. Jag är en bra bit in i Unni Lindells Mörkermannen, jag har en stick och en virk, och jag kliar vovven på magen lite då och då.

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du visar oss smakprov ur Idol! Jag tycker också det är roligt att titta, men igår missade jag, så TACK för sammanfattningen. ;)

    EN stick, en virk, en bok och en vovve låter underbart!

    Kram, A

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte också de där killarna var hur roliga som helst, riktigt duktiga skådespelare :)

    SvaraRadera
  3. Jag blev riktigt stressad av de killarna. Jag gick definitivt på deras skämt.

    SvaraRadera
  4. Fantastiska killar alla tre, men de två som blåste juryn var helt fantastiska!

    SvaraRadera