lördag 12 september 2009

Lördagsshopping och lathet...

Nu har jag äntligen kommit till skott och köpt mig ett par nya jeans och en ny kjol. En gråsvart underbart skön kjol från Soya och ett par mörkt blågrå jeans från B-Young, för den som vill veta detaljer. Jag har med andra ord fördubblat den delen av min garderob som just nu används... Ja, jag har växlat mellan en kjol och ett par jeans i nästan en månads tid nu och det börjar kännas fånigt även för mig, som är så ointresserad av kläder. Eller ointresserad och ointresserad; jag har mest bara svårt att hitta kläder som jag tycker om. Det ska vara kärlek vid första ögonkastet, annars ids jag inte ens prova. Brutalt. ;-)

I övrigt har dagen gått i lathetens tecken. Jag har suttit i fåtöljen och stickat lite. Jag har suttit i fåtöljen och läst lite. Jag har suttit i fåtöljen och sovit lite. Jag har suttit i fåtöljen och sett lite teve. Dessemellan har jag vandrat några vändor med vovven.

Och nu ska jag visa mittentösen att det finns en påse munkar i skafferiet. Förhoppningen är att hon ska inleda mig i frestelse så att jag kan få sitta i fåtöljen och fika lite. ;-)

1 kommentar:

  1. Det låter härligt!!!

    Ha en riktigt skön söndag. :)

    Annelie

    SvaraRadera