måndag 14 september 2009

Tack, utmaning och kick i baken! ;-)

Först vill jag säga Tack! till er som kommenterat mitt diktande i inlägget här nedan!

Sedan vill jag utmana er allihopa till att knåpa ihop en egen Where I'm from, fritt efter mallen som finns här!
Det var faktiskt riktigt roligt även om det krävdes lite tankearbete. Eller det var kanske roligt just för att det gick åt lite tankearbete! ;-)

Och så vill jag skicka en liten påminnelsekick i baken till de som inte skickat sitt Pocket & Prassel 3.0 eller Pocket & Pyssel än. Idag är det den fjortonde och det innebär att brevet ska iväg senast idag. Alla som inte har fått brevet längtar efter sitt brev och ingen vill vänta längre än man ska behöva vänta! ;-)

3 kommentarer:

  1. Jag blev faktiskt lite inspirerad att göra diktarförsök, måste bara leta reda på ett lexikon så jag förstår instruktionerna rätt....

    SvaraRadera
  2. Bra sagt, jag väntar och väntar på mitt paket...

    SvaraRadera
  3. Jag också! Skönt att höra att det är fler som väntar iallafall...

    SvaraRadera