söndag 11 december 2011

För den som gillar när de kommer i par...

Jag skulle säga att det här är ett spännande par:


Jag har skrivit om böckerna här och här, för den som vill ta sig en titt.

Om man vill ha något snällt och lättsmält, skulle jag säga de här:


Jag läste båda i ett svep och skrev om dem i ett svep, så mina tankar finns i ett enda inlägg.

Vill man ha något som är lättsmält, roligt men som också förmedlar lite livsvisdom, ska man satsa på de här:


Jag har skrivit om dem här och här.

Och hur går det med julklappsshoppandet, för övrigt? Allt klart? (Säg nej!) ;-)

7 kommentarer:

  1. Nej o nej! Jag har nästan allt kvar.

    SvaraRadera
  2. Särskilt fint om man ska ge bort! :-D

    SvaraRadera
  3. Tyvärr måste jag göra dej besviken. Vi är färdiga med själva julklappsinköpen men all mat o.dyl. är ju kvar förstås.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Julshoppandet går fint, men för ovanlighetens skull är jag inte klar ännu... Jag brukar vara betydligt snabbare, så det känns lite knepigt i år.

    I år har jag lagt ner massor av tid på att göra det allra sista med min roman istället för att handla. Jag tittar in här då och då och kom på att jag faktiskt kan fråga om du vill ha ett recensionsexemplar av min roman. Jag vill inte skicka på vinst och förlust, men om du är intresserad och vill tycka till lite om den när du hinner skickar jag gärna ett ex!

    Kika gärna på förlagets hemsida så ser du vad "Nära dig" handlar om!

    http://ordvandan.se/

    Hoppas du vill läsa den! I så fall kan du skriva det på förlagets hemsida, på min blogg eller mejla - vad härligt många alternativ du får! Ha en fin vecka!
    Joanna

    SvaraRadera
  5. Skönt att höra att det är fler som inte är klara! ;-) (Blir man förresten någonsin klar???)

    Och Joanna; Efter att ha tagit en titt säger jag ja, tack! Jag mejlar dig!

    SvaraRadera
  6. Jag har också läst de fyra första och gillade dem starkt! Ska anteckna de två andra och läsa dem vid tillfälle.

    SvaraRadera
  7. Toppen! Jag lägger boken på lådan idag och om Posten sköter sig ska du ha den redan imorgon! :)

    SvaraRadera